MOT gjev mindre mobbing
Det er signifikant mindre mobbing på skoler som har MOT.
Det er signifikant mindre mobbing på skular som brukar MOTs program i ungdomsskulen. Dette er ei positiv stadfesting for dei ca 120 norske kommunane som brukar MOTs program i sine totalt 293 ungdomsskular.
Forskning.no har nyleg publisert ein artikkel om ny forskning som visar at det generelt er til god nytte med haldningsskapande program i skulen. Det er vanskeleg å måla effekten av slike program, men nå er tallenes tale tydeleg. Det gjeld også for MOT. Heilt ferske tal visar at det er betydeleg mindre mobbing på skuler som gjennomførar MOT-programmet, kontra skular som ikkje gjør det.
Gjennom to år har forskningsfirmaet Proba Samfunnsanalyse sammenlikna MOT-skular med skular som ikkje gjennomførar programmet. På skulane utan MOT oppgjev 6 % at dei blir mobba meir enn ein gong i uka. På MOT-skulane er talet 3 %. Andre viktige signifikante forskjellar som kjem fram i undersøkinga er at MOT-elevane er meir optimistiske, har meir tru på eigne krefter og har høgare selvtillit.
Se den vedlagte rapporten for utfyllende informasjon om evalueringen.
Forskning.no har nyleg publisert ein artikkel om ny forskning som visar at det generelt er til god nytte med haldningsskapande program i skulen. Det er vanskeleg å måla effekten av slike program, men nå er tallenes tale tydeleg. Det gjeld også for MOT. Heilt ferske tal visar at det er betydeleg mindre mobbing på skuler som gjennomførar MOT-programmet, kontra skular som ikkje gjør det.
Gjennom to år har forskningsfirmaet Proba Samfunnsanalyse sammenlikna MOT-skular med skular som ikkje gjennomførar programmet. På skulane utan MOT oppgjev 6 % at dei blir mobba meir enn ein gong i uka. På MOT-skulane er talet 3 %. Andre viktige signifikante forskjellar som kjem fram i undersøkinga er at MOT-elevane er meir optimistiske, har meir tru på eigne krefter og har høgare selvtillit.
Se den vedlagte rapporten for utfyllende informasjon om evalueringen.